Gruppträning

Flera valmöjligheter

Vi erbjuder utmanande gruppträning i fräscha lokaler.

Många som börjar träna har svårt att hitta motivationen på egen hand. Då kan våra mångsidiga gruppass vara ett utmärkt val för dig. Våra utbildade instruktörer leder passen och alla kör efter egen förmåga. Allt sker i fräscha och nyrenoverade lokaler med tillhörande utrustning. Gruppträning är också en bra möjlighet att träffa andra människor som också älskar att träna. Känn musiken och släpp loss på ett av våra många pass. Vi har pass som fokuserar på styrka, rörlighet och snabbhet så du kommer utan tvekan hitta en träningsform som du älskar.

Klicka på "boka" för att komma till våra gruppass!

Utmana dig själv i ett roligt gruppträningspass tillsammans med andra medlemmar. Läs mer om våra gruppass nedan.

SPINNING - Under våra spinningpass tränar du utifrån dina egna förutsättningar. Du väljer tempo och reglerar själv motståndet på cykeln. Spinning är ett mycket effektiv typ av konditionsträning där svetten lackar. Vårt alternativ "Spinning intensiv" är ett kortare träningspass för dig som vill få ut maximalt av 30 minuters träning. 

CIRKELTRÄNING – Träningspasset bygger på effektiva och enkla övningar med olika typer av redskap. Skivstänger, viktbollar och hantlar står bland annat på schemat. Cirkelträning är en effektiv och framförallt roligt sätt att träna på. Här får du chansen att träna du upp din uthålliga styrka, balans och koordination. Notera att vi under covid-19 cirkulera på samma plats med egna redskap. 

CROSSFYS – Ett pass för dig som älskar att utmana dig själv. Ingen tidigare erfarenhet av crossfit krävs utan detta är ett pass för alla. Anpassa vikten efter din egen förmåga, jobba med tekniken under dessa helkroppsövningar. Våra crossfit instruktörer har god kunskap inom crossfit och peppar dig under hela passet.

TRÄNA TILL 1000 – Ett tufft och roligt pass som baseras på styrka, kondition och balans. Passet är utformat med 13 olika övningar som upprepas totalt 1000 gånger under träningspasset. Här kan du utmana dig själv tillsammans med en kompis och utför 500 repetitioner var.

TABATA – Korta intensiva intervaller med olika övningar och korta pauser. Här höjs pulsen och du får även jobba med din koordination. 

FREDAGSFYS – Avsluta arbetsveckan med ett tufft skivstångspass. Jobba med vikt utefter din förmåga och känn mjölksyran pumpa. 

Dags att börja träna?

Bli medlem hos oss!